Friday, November 26, 2010

tOk BaLi....

Pada hari jumaat slepas solat jumaat...laki aku ajak kami jln2 ke kb...selalunye sebln sekali dia akan bw kami jln2 ke Kb memandangkan kami duduk jauh dr bandar..utk ke bandar kb mgambil masa hampir 2 jam..tapi terpulang pada cara kita memandu...kalau laki aku bw...mmg laju..kejap je bole sampai..kalau aku yg bw mmg agak bersopan santun..dan panik bila nk potong lori yg gabak2 dr keta...agak menakutkanlaa..so,balik pada cita tok bali...wiki;tok bali terletak di tepi laut pasir putih kelantan..ia mjadi transit atau jeti utk ke pulau perhentian dan pulau rendang..tapi aku bkn nk g kedua-dua pulau tu.....laki aku nak cr udang besar..sebesar ibu kaki dia...ihihihi,maklumla laki n anak aku mmg suka mkn udang.....masa kami tiba di pasar tok bali..hanya ada ikan yg biasa2 aje...so plan nk beli ikan besar2 n udang2 besar x jadi,so kami jln2 di tepi pantai ajela...




aaaaaaaaaaaarrrghhh..melepaskan tension slepas penat berkerja..x suka betul anak aku bila aku pegang dia..hihihi,,,dah besar..dia nk bebas..masa aku g tok bali ni...ramai kanak2 serdang bergumbira..bercanda riang di tepi pantai...tp sayang sgt pantai ni x dijaga..kita jgk yg x jaga dia...penuh dgn sampah dan plg aku x suka penuh dgn diapers pakai buang bersepah sana-sini...nasihat aku...jgnla cemari pantai kita...buang sampah di dlm tong sampah...chioooowww...

No comments:

Post a Comment