Sunday, November 28, 2010

trend tudung mcm2...

zaman skrg byk sgt fesyen tudung...nak kopak jgk..bila nk ikut trend ni..mula2..aku start pakai tdung bawal..time study dulu..pastu start tudung ekin pula..mula2 aku pakai tdung ekin rs cam minah indon la...laki aku pun x suker..hahahahahahah..skrg...laamaa2..rs cm ok n mudah..lgpun dah ada anak sorang kan..sarung je..x pyh gosok...pmalas sungguh.aku plg minat tdung thai silk printed...x la aku demand sgt smpi nk brand ariani..aku belasah aje..janji sedap dipakai,sejuk dan murah..skrg..aku tgk adik aku bahah n adik ipar aku jee pakai tdung gipsi...alamak....aku rasa cm nk cuba la pakai....smlm bila aku g tesco..aku belek tdung tu...laki aku cakap..APA TU?..aku jwp tudung la...ihihih...aku rasa x salah ikut trend tp berpada2...dan rs selesa bila memakai yer......bahah n jee...comel..laa korang...muahhzzzz..nti aku nk try tdung marley pulaks....tdung saji pun ok...: ) sbb tdung saji aku dh ranap..anak aku suka duduk dlm tu...

No comments:

Post a Comment